Tuesday, January 12, 2016

My Skincare Routine

Witajcie Kochani! Bardzo dawno nie wrzucałam posta na temat urody czy pielęgnacji. Pomyślałam, że przyda się co nieco napisać o tym jak pielęgnuję twarz. 

ŻEL

Zacznijmy o podstawy jaką jest żel do mycia. Kiedyś uważałam, że tonik czy płyn micelarny w zupełności mi wystarczą, aby oczyścić twarz z zanieczyszczeń i makijażu. Okazało się, że jest trochę inaczej i teraz po umyciu twarzy żelem, płyn micelarny służy mi raczej do domycia oczu ;) 
Nie mam stałego ulubionego produktu do mycia twarzy. Aktualnie używam żelu z Tołpy do cery wrażliwej, normalnej i mieszanej. Póki co jestem z niego zadowolona.


KREM

Na razie jestem w fazie testowania produktów Dermedic, ale coś czuję, że zostaną ze mną na dłużej.
Na dzień używam kremu z filtrem SPF15 a na noc stosuję serum o działaniu nawadniającym. Obydwa produkty spisują się idealnie :)


PŁYN MICELARNY

Aktualnie używam płynu 3w1 z Lirene do cery suchej. Czasami kupuję płyn Mixa. Obydwa lubię i polecam ;)


MASKI

Jeśli maski to tylko algowe! Używam ich naprzemiennie dwa razy w tygodniu. Moją ulubioną jest arbuzowa :)


PEELING

Tylko domowy. Najczęściej jest to brązowy cukier połączony z sokiem z cytryny. 

To na razie tyle :) Jeśli macie jakieś pytania to piszcie śmiało! Buziaki :*

6 comments:

  1. I don´t hear about this.. I use typical cosmetics products tonic by Garnier, face creme by Oriflame or Nivea and so on... :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Mam pytanie z innej paki. Czemu skoro ćwiczysz jesteś taka gruba? Ja ćwiczę codziennie mam 158 i ważę 42 kg. Odżywiam sie zdrowo i codziennie ćwiczę. Ty chyba pokazujesz te ćwiczenia tylko na pokaz bo nic ci nie pomagają. Wiem że zapewne jako obronę wyciągniesz argument że jestem anorektyczką. Każda gruba dziewczyna mówi tak szczupłej. Obrzydliwie sie patrzy na twoje nogi jak parówki w sukience i twój fet wylewający się po bokach.

    ReplyDelete
  3. z takimi kosmetykami pielęgnacja to przyjemnośc :)

    ReplyDelete
  4. Zapraszam do siebie, nowy pościk http://idacupas.blogspot.com <3

    ReplyDelete
  5. Daj znać, co z kremem na noc - szukam jakieś dobrze nawilżającego :)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !