Tuesday, December 2, 2014

Paryż // MEGA FOTORELACJA

Witajcie Kochani! Dodaję dawno zapowiedzianą fotorelację z Paryża : ) Tak jak wspominałam wcześniej, byłyśmy bardzo ograniczone czasowo i niestety nie udało się zwiedzić większości atrakcji. Zaczynamy...
Nasz lot do Francji trwał około 2 godzin i odbył się bez żadnych przeszkód. Na miejsce docelowe dotarłyśmy przed południem, ponieważ droga z lotniska do apartamentu trwała godzinę. Po chwilowym odpoczynku wybrałyśmy się na spacer po mieście. Przyznam, że okolica bardzo mi się spodobała. Poczułam ten często opisywany paryski klimat :)

Drugi dzień był zdecydowanie ciekawszy. Zaraz po śniadaniu udałyśmy się zobaczyć słynną wieżę Eiffla. Rzeczywiście, na żywo robi jeszcze większe wrażenie! Jest ogromna! Z Pola Marsowego pomknęłyśmy w głąb miasta. W poszukiwaniu kolejnych atrakcji natknęłyśmy się na ciekawy budynek Les Invalides: kościół des Invalides oraz Musée de l'Armée (Muzeum Armii).

Wczesnym rankiem w niedzielę opuściłyśmy apartament i wyruszyłyśmy na lotnisko : )

Chciałam podziękować Ani i Sylwii za mile spędzony czas i świetną zabawę! 
Do następnego ;* 



29 comments:

  1. fajne zdj

    http://iamemilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Paryż ! Niesamowite miejsce <3 !
    W przyszłości również mam w planie odwiedzić to miejsce :)
    http://zdeterminowane.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Jak ja chciałabym tam pojechać <3

    ReplyDelete
  4. Piękne zdjęcia i piękne dziewczyny !!

    http://fashionseba.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Zdjęcia niesamowite, Paryż wspaniały, a Ty piękna! :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: totalna wyprzedaż szafy, zapraszam!

    ReplyDelete
  6. OO moje zdjęcia jak ładnie przerobiłaś :)
    Do następnego! :*

    ReplyDelete
  7. Amazing post, I want too!!! :3

    http://gagenka.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. Piekne zdjecia, uwielbiam to miasto <3

    ReplyDelete
  9. świetny post Kochana;) do następnej wyprawy!:*

    ReplyDelete
  10. To jest fotorelacja , nie to co u Syllvianny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie.Syllwianna pokazuje foto bo nie potrafi jednego zdania bez błędów napisać. Twoja fotorelacja jest bardzo ciekawa a ja mam nadzieję,że też kiedyś odwiedzę Paryż.

      Delete
  11. Przecudowne zdjęcia wieży, wyglądają jak z obrazka :) takie śliczne i bajkowe, no i jakość rewelacyjna. Jestem zachwycona :)

    ReplyDelete
  12. zazdroszczę Wam tego wyjazdu :D piękne zdjęcia, przede wszystkim wieża Eiffla :D super!

    ReplyDelete
  13. Nice pictures, hope you loved your trip here, in Paris!
    Btw, I love your leather jacket!

    Mae from
    http://blackhairblackdress.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  14. te zdjęcia wyglądają cudownie <3 zazdroszczę, że choć przez chwilkę mogłaś pozwiedzać Paryż! :)

    ReplyDelete
  15. super wyglądasz w tym płaszczu.zdjęcia bardzo udane.

    ReplyDelete
  16. Ile masz wzrostu?:)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !