Thursday, December 11, 2014

Make-up no make-up // Niewidoczny makijaż

Hej Kochani! Czy wiecie, że jednym z największych trendów makijażowych na ten sezon jest make-up no make-up? : ) Był pożądany już w sezonie wiosna lato 2014, a teraz ponownie święci trumfy. Makijaż no make up (nude),zapewnia świeży i naturalny wygląd, a jednocześnie nie wymaga dużej ilości kosmetyków kolorowych. Czy jest dla każdego? Niestety nie. Jeśli masz duże problemy z cerą to powinnaś zrezygnować z tego makijażu.
Najważniejszym punktem jest rozświetlenie cery i zatuszowanie wszelkich niedoskonałości.
Twoja twarz musi sprawiać wrażenie nieumalowanej, więc niezwykle ważny jest dobór odpowiedniego podkładu. Oczy malujemy tylko cielistym cieniem z lekkim perłowym połyskiem. Brwi przeczesujemy szczoteczką z żelem a rzęsy malujemy grafitowym lub brązowym tuszem.
Policzki muskamy różem najlepiej z dodatkiem złotych drobinek. Usta muszą wyglądać na dobrze nawilżone. Możemy je również pomalować cielistą pomadką. Paznokcie koniecznie w kolorze beżu lub pudrowego różu : ) 
Pod tym linkiem znajdziecie więcej przydatnych porad. 
Myślę nad nagraniem swojej wersji makijażu no make-up. Dajcie znać Kochani, jeśli jesteście chętni! : )


Tutorial dla brunetki


Tutorial dla blondynki


Dla rudej

10 comments:

  1. Bardzo podoba mi sie twoj blog i chetnie poczekam na twoje nowe posty odnosnie makijazu.Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    blogmademoisellefashion.blogspot.fr

    ReplyDelete
  2. Dzięki Ci kochana za wskazówki, mam studniówkę a nie lubię mocnego makijażu ,ale ten przypadł mi do gustu i chętnie skorzystam z twoich porad:) Małgosia

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam make-up no make-up. W moim wieku to z resztą najlepsza alternatywa na każdy dzień :))
    Mało roboty a efekt bardzo naturalny, to dla mnie najważniejsze! ;D

    mój blog- ultradefensless

    ReplyDelete
  4. Masz taki oryginalny blog,podoba mi się tu coraz bardziej, wchodzę tu od ponad roku i widzę postępy, oby tak dalej:)

    ReplyDelete
  5. I love this type of make up!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Bardzo często nosiłam makeup no makeup, teraz troszkę bardziej podkreślam oczy :)

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajne wskazówki i filmiki. Mnie najbardziej wkurzało jak dziewczyna sie wymalowała, nałożyła sobie kredkę przy rzęsach użyła brązów i ostro utrzymywała, że to make up no make up... :)

    ReplyDelete
  8. Inspirujący post, na pewno skorzystam , nie maluję się często bo nigdy nie wiedziałam jaki makijaż do mnie pasuje,ale ten bardzo mi się podoba:)Małgosia

    ReplyDelete
  9. Ciekawa jestem jaki podkład polecasz do takiego makijażu? Ciągle nie mogę znaleźć tego idealnego :)

    ReplyDelete
  10. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award 2014!
    http://www.syllvianna.blogspot.com/2014/12/nominacja-liebster-blog-award.html

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !