Monday, December 9, 2013

Winter is here !


No to pierwszy śnieg już za mną : ) Szkoda, że piękny krajobraz utrzymał się jedynie przez jeden dzień. Mam nadzieję jednak, że chociaż w tym roku Święta będą białe i magiczne : ) Zostawiam Was Kochani z fotkami. Miłego oglądania :*


pics by Marcin :*

sweter wildfox
płaszcz choies (stara kolekcja)
spodnie chicnova
botki vagabond

Super slim price flash sale! Only 7 days! The winter holiday must-haves collection! $10.99 up!
Comment under the product, and get a chance to win a free one. Already started! Don’t miss, girls!
And there’s also The 4th Anniversary Celebration Week 2 The link: http://www.romwe.com/The-4th-Anniversary-Celebration-Week-2-c-364.html?abel

41 comments:

  1. skad rekawiczki :* ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dostałam od chłopaka. Kupił je w Zakopanem :)

      Delete
    2. z polarem w srodku ? bo mam podobne takie grube :)

      Delete
  2. sama kupiłaś ten sweter? czy dostalas ze wspólpracy? Ile kosztuje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. cena na stronie to 246 funtów :) mam go ze współpracy :)

      Delete
  3. AAAAAAAAAAAAAAA jakie cudowne spodnie, zakochałam się totalnie! może chciałabyś sprzedać? :( umarłam przez nie! Super stylizacja, taka przytulna :)

    ReplyDelete
  4. Przepiękne zdjęcia i śliczna stylizacja zimowa :) <3

    ReplyDelete
  5. czemu nie dodałaś mojego komentarza o swetrze wystawianym na allegro, czyżby prawda cię uderzyła?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie widziałam żadnego komentarza, ale domyślam się o co chodzi i szczerze nie rozumiem tego bólu :D
      jest to tylko i wyłącznie moja sprawa co sprzedaję i za ile :) pozdrawiam.

      Delete
  6. Używasz jakiś kosmetyków, żeby uzyskać taką objętość włosów? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie :) taką mam już naturalną objętość :)

      Delete
  7. Najpiękniejsza śnieżynka jaką widziałam:)

    ReplyDelete
  8. u mnie nadal leży śnieg...śliczny sweterek;)

    ReplyDelete
  9. normalnie ubóstwiam ten zestaw <3 ślicznie wyglądasz Kochana! promieniejesz ;)

    ReplyDelete
  10. wow super zdjecia i sceneria :) uwielbiam zimowe zdjęcie :D
    super stylizacja :>

    ReplyDelete
  11. What a lovely look, you are very pretty!♥

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    ReplyDelete
  12. prześwietna bluza, a ty pięknie wyglądasz w tej zimowej scenerii :)

    ReplyDelete
  13. Przepięknie wyglądasz w takiej scenerii! <3

    ReplyDelete
  14. Chyba wymarzłaś :D Ale ładnie Ci się włosy unoszą, mają objętość :) Zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  15. zawsze zachwyca mnie Twoja twarz na zdjęciach, pięknie wyglada! 2 zdjęcie jest obłędne! ;)

    ReplyDelete
  16. super sweterek! też chcę taki :P

    ReplyDelete
  17. Bardzo lubię zaglądać na Twojego bloga. Jeszcze chyba nie zdarzyła się stylizacja, która by mi się nie podobała. Zdjęcia zawsze profesjonalne, nawet jeśli robione na oknie ;) (swoją drogą fajny pomysł), ubrania zestawione ze sobą w ciekawy sposób, inspirujesz. :)
    Oby tak dalej! :)

    ReplyDelete
  18. jaki milutki sweter ;)

    www.rascal-room.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. bardzo słodki ten sweterek!:) a zdjęcia maja taki uroczy, świąteczny klimat... śliczna fryzura i bardzo ładnie dobrany do całości makijaż

    ReplyDelete
  20. Super cute! You know what works well for you & you stick to it! Love it! Looking forward to your future posts ;D

    <3 Carsla
    Founder & CEO of Connect-the-Cloths
    www.connect-the-cloths.com
    A stylist's, foodie's, & writer's blog in development.

    ReplyDelete
  21. beautiful and beautiful look-Paul

    ReplyDelete
  22. Sooo cuuuute ! <3
    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  23. la chompa està muy bonita
    the sweater is very cute ;)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !