Friday, April 26, 2013

Ombre Blouse & Denim Shorts

Jak zauważyliście zazwyczaj w moich zestawieniach przeważają pastelowe kolory. Tak jest i tym razem ; )
Bluza ombre szczególnie przypadała mi do gustu nie tylko ze względu na barwę, ale i ciekawe ozdobienie ramion ćwiekami. Okulary z kremowymi oprawkami świetnie podkreśliły całość.
Kochani życzę Wam udanego weekendu ! Kiss ;*


 photos by Sylwia


bluza sheinside
szorty sh
buty mellow yellow sarenza

+ INFO !!!
WYPRZEDAŻ NA ROMWE : )
od 25.04 do 27.04

78 comments:

  1. Przepiękny zestaw! Uwielbiam cieniowane ubrania :)


    Skandynawska moda i wnętrza - zapraszam :) http://www.skandichic.pl

    ReplyDelete
  2. aaaa jaram się Twoimi włosami i tą cudną bluzą <3

    ReplyDelete
  3. Zmiana na plus :o
    Przedostatnie zdj genialne ! :)

    i woow! Ile schudłaś? (i jaka jest Twoja obecna waga:>?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. shcudłam 3 kg ; )
      ważę 50 teraz.

      Delete
    2. A ile masz wzrostu, jeśli mogę spytać? :3
      Cudne zdjęcia, włosy, stylizacja, Kocham. <3

      Delete
  4. I love your look! looks amazing <3!

    www.jalontheworld.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  5. śliczna bluza, lubię ćwieki na ubraniach, a w tych okularach wyglądasz świetnie!

    czescwam.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ślicznie wyglądasz, bluza jest świetna !

    http://littlemystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ja tam kocham Twoje spodenki! ♥

    http://i-am-butterfly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Cudownie wyglądasz ♡ jesteś moją ulubioną bloggerką

    A G A T H I E

    ReplyDelete
  9. Też mam podobne ombre, tylko włosy proste :)

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. nie da rady : )
      z natury takie krótkie i lipa :P

      Delete
  11. Aż nie da się opisać <3 http://dziennikniezrozumianej.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. świetny zestaw :) uwielbiam szorty i bluzy <3

    ReplyDelete
  13. ładne masz włosy ;)
    http://choosefashionstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Przedostatnie zdjęcia najlepsze! :) Ładnie patrzysz w obiektyw, więcej Twoich oczu poproszę :)
    Zestaw bardzo ładny-delikatne kolory i udane połączenie postrzępionych szortów z charakternym sweterkiem.

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  15. Jestes przepiekna, siwetna stylizacja i jeszcze szorty z sh-bezcenne ;)

    http://badzprozna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. You rock in this outfit!

    take a look at:
    http://www.juicyguile.com

    xx

    ReplyDelete
  17. Bardzo podoba mi się ta stylizacja :) Spodenki i okulary są super.

    ReplyDelete
  18. CUDOWNIE ♥
    bluza genialna, spodenki i okulary też:) kolorystycznie wygląda wspaniale♥
    i piękne włoski:))

    ReplyDelete
  19. bardzo mi się podobaa! wszystko! ♥

    ReplyDelete
  20. Mega zestaw, a butyy są przegenialne :D

    goodbyetothisdeadtown.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. All your outfits are amazing!

    http://andagoodnight.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  22. Ładnie wyglądasz, i ta pogoda. Ohh... szorty, witajcie! ; D

    http://dreamdelor.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. świetny strój ^^
    Ale nie wiem czy tak korektujesz sobie czoło czy zmieniasz w jakiś photoshopach ale wygląda strasznie nienaturalnie chociaż może to wina zdjęć.Nie wiem ale wygląda bardzo sztucznie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. to raczej wina bardzo miękkiego światła i niskiej przesłony : )
      poza tym swoja drogą mam takie gładkie czoło ;D

      Delete
  24. uwielbiam twoją nową fryzurę <3

    ReplyDelete
  25. ciekawa stylizacja idealna na wiosnę

    ReplyDelete
  26. Stylizacja ardzo mi się podoba, idealna na wiosnę :)

    ReplyDelete
  27. Fantastycznie wyglądasz ,to jest chyba jeden z twoich zestawów,który najbardziej mi się podoba ;D

    ReplyDelete
  28. ja też lubię pastele, świetne zestawienie :)

    ReplyDelete
  29. Pastel colors everywhere! Love the gradient in the sweater and the tacks! Good wear of shorts. You always looking so fresh! ^^

    ReplyDelete
  30. Świetnie, uwielbiam takie kolory na wiosnę :)) x

    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. jakiego aparatu i obiektywu używasz ?

    ReplyDelete
  32. masz cerę jak anioł <3 zazdroszcze :)

    ReplyDelete
  33. Skoro nude to może http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-50676-Sandaly-GUESS-FL2CMOFAB03-Nude.html ???

    ReplyDelete
  34. Ohhh so beautiful the sweater!

    Susan (www.thecutefashion.com)

    ReplyDelete
  35. duża glowe masz w tej fryzurze, ale zmiana na plus ;)

    ReplyDelete
  36. Hej, wiem,że znasz się na fotografii więc z tym problemem zwracam się właśnie do ciebie, prowadzę bloga modowego i posiadam taki aparat: http://www.optyczne.pl/1294-Fujifilm_FinePix_S3300-specyfikacja_aparatu.html , zdjęcia są na prawde średniej jakości, a najbradziej zależy mi na rozmazaniu tła, które ciężko jest osiągnąć takim aparatem, stąd moje pytanie, czy do takiego aparatu jest sznasa wgl dokupić obiektyw czy coś w tym stylu? nie wiem, nie znam sie na tym i dlaczego jak dodaje zdjęcie na bloga to jest ono takie małe, a jak chce powiększyć to jest strasznie zniekształcone? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nigdy nie miałam w rękach fuji, ale z tego co widzę Twój aparat niestety nie posiada opcji wymiany obiektywu ; ( Zdjęcia nie są najlepsze ponieważ posiada on tylko 14 mpx no i obiektyw ma mały zakres przesłony ; ( Ogólnie aparat dość słaby.
      Żeby tło było rozmazane to przydałby się obiektyw ze światłem 1.8
      Zdjęcia najlepiej pomniejszać w photoshopie lub innym programie do np 700 pix a dodając posta zaznaczać opcję oryginalny rozmiar. To powinno pomoc : )

      Delete
  37. Kochana jaką masz pomadkę? Przepiękne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pomadka z inglota 415 z serii matowej a na to błyszczyk ;p

      Delete
  38. Mam podobną bluzę tylko niebiesko-czarną. Bardzo fajny look. Mam tylko problem z jedną rzeczą, nic specjalnego ale bardzo mnie irytuje... Czy teraz na każdym zdjęciu będą Ci się nie domykać usta? No serio, rozumiem na dwóch-trzech w serii seksownie rozchylone, ale na każdym!? Kojarzy mi się to z Kristen Stewart której się nigdy paszcza nie domyka....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Często mam rozchylone usta, więc nie rozumiem tego poruszenia ;D
      To mój styl pozowania nie od miesiąca czy dwóch lecz od początku bloga.
      Tak się przyzwyczaiłam i nie mam zamiaru tego zmieniać : )
      Już i tak się przełamałam z uśmiechem, więc sądzę, że to wystarczy.
      Pozdrawiam !

      Delete
  39. you are a gorgeous girl.
    your hair is so adorable, cute outfit.

    www.kindoflovely.com

    ReplyDelete
  40. stylizacja jest prosta - ale to jej urok :* w okularach zakochałam się w poparzednim poście - w twojej fryzurze też :D zastanawiam się czy nie zrobić sobie podobnej... a ty lukujesz włosy czy naturalnie ci się tak kręcą? a i sweterek też jest śliczny :*

    ReplyDelete
  41. Szalenie podoba mi się Twoja nowa fryzura!!!! A bluza świetna :*

    ReplyDelete
  42. pięknie Ci w tej nowej fryzurze! a stylizacja śliczna, prawdziwie wiosenna ;)

    ReplyDelete
  43. bosko Ci w tej fryzurze! Bluza jest boska ;)

    ReplyDelete
  44. gdzie kupiłaś sweterek ? na prawdę ładny <3

    ReplyDelete
  45. urocza.
    naturalna.
    z klasą.
    lubię.


    www.gryga-photography.tk
    www.gryga-photography.tk

    ReplyDelete
  46. Świetna bluza! A stylizacja bardzo przypadła mi do gustu ;)

    ReplyDelete
  47. Hej, jaki masz rozmiar tej bluzy? Planuje kupić taką samą a jestem twojego wzrostu i postury ale nie wiem czy wziąć S czy M?

    A stylizacja jest piękna :)

    ReplyDelete
  48. cute outfit you look gorgeous :)

    Hayley xx
    www.addictionstoshopping.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Pięknie :))
    wygladasz totalnie zachwycająco w tym wydaniu :) lekko, romatycznie, pasuje Ci na maxa taki styl :)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !