Friday, January 13, 2012

burgundy velvet leggins & denim shirt

Jestem niesamowicie zadowolona z dzisiejszych zdjęć ;))
Zdecydowanie oddają klimat stylizacji.
Dzisiejszy dzień okazał się szczęśliwym ,ponieważ nareszcie dotarły do mnie długo oczekiwane burgundowe legginsy od romwe.com .
Są niesamowicie dopasowane... no i ten kolor <3
Piórko pochodzi ze sklepu tyro.pl , który z czystym sumieniem mogę Wam polecić - niskie ceny,duży wybór.
Kochani przypominam Wam o konkursie ROMWE !!! Zgłoszenia zbieram jeszcze tylko dwa dni : )



legginsy romwe.com
piórko tyro.pl
bransoleta glitter

43 comments:

  1. czy te zdjęcia są robione w szkole? Super wyglądasz <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie nie : ) na korytarzu w bloku ;))

      Delete
    2. kiedyś myślałam o takim miejscu na zdjęcia,ale obawiałam się oświetlenia.A u Was widzę,że zdjęcia wyszły super ;)

      Delete
  2. wielki plus za jeansową koszulę i piórko, świetnie:))

    ReplyDelete
  3. świetny post, piękne legginsy obserwuję i zapraszam też do mnie : ))

    ReplyDelete
  4. Fajna oryginalna stylizacja;) super;)

    ReplyDelete
  5. naszyjnik śliczny masz ! :D świetne miejsce !

    ReplyDelete
  6. Śliczny zestaw ;)

    pokaż kiedyś swój pokój ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. popieram :) a set rewelka

      Delete
    2. Ja też jestem za tym abyś pokazała swój pokój ;)

      Śliczny naszyjnik ;]

      Delete
  7. Świetne okulary - aż czuć wiosnę.

    ReplyDelete
  8. extra Ci w tych lenonkach :) i legginsy super :)

    ReplyDelete
  9. Po prostu przepiękne te getry , kolor bardzo do ciebie pasuje . W bluzce podobają mi się wycięte ramiona ...

    Pięknie ...


    Zapraszam do mnie na konkurs do wygrania super nagroda - pierścionek ze stradivariusa na dwa palce .
    www.mibesito.blogspot.com

    Pozdrawiam .. <3

    ReplyDelete
  10. Na pierwszym zdjęciu wyglądasz genialnie! Świetne leginsy, koszula i torba ;)

    ReplyDelete
  11. wyglądasz świetnie!! zdjęcia super

    ReplyDelete
  12. Rzeczywiście legginsy są genialne! Kolor i materiał dodają im czegoś niezwykłego. A co do piórka to jest dość uniwersalne, pasuje i do eleganckich look'ów i do tych bardziej drapieżnych.

    Tak samo jak u nesstyle- świetne miejsce na sesję, prosto zwięźle i na temat :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  13. Cudowne leginsy, a cała stylizacja ma niezwykły klimat :) Zakochałam się :)

    ReplyDelete
  14. co takiego napisali w HOT? Nie przejmuj się tym, że ktoś usiadł na tyłku i stwierdził że napisze coś na twój temat, bo nie wyglądasz jak co druga dziewczyna w mieście!

    ReplyDelete
  15. this look is totally amazing!! love!!

    ReplyDelete
  16. Wygladasz zjawiskowo! Legginsy sa cu dow ne :)!

    ReplyDelete
  17. Widziałam takie w RI na przecenie pragnęłam je bardzo ale stwierdziłam, że na welur mam za grube nogi;P

    ReplyDelete
  18. Świetny blog obserwuje od dawna ale nie maiłam kąta teraz mam...:D
    Ja już obserwuje;* Zapraszam do mnie:D

    ReplyDelete
  19. dopiero teraz zobaczyłam jaka ta torba jest boska!! no i pluszowe legginsy wymiatają

    ReplyDelete
  20. Cudowne zdjęcia, świetnie wyglądasz
    MEGA są te leggingsy <3

    zapraszamy do nas:
    www.fashion-ache.blogspot.com

    xx K&M

    ReplyDelete
  21. wyglądasz idealnie ! te okulary legginsy ! zakochałam się w bluzce ! jeeeny ! naprawdę cudo !

    ReplyDelete
  22. I really love your style, it's so different and inspiring! I can't understand a word of what you're writing but I'm mesmerised just by looking at the pics. HUGS

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !